2010. november 19., péntek

Péntek

Ma végre péntek van. Alig vártam már. Tiszta fáradt vagyok, meg olyan köhögő rohamaim vannak, h csak na. :D
Melinda tiszta kész, mert van egy csávó, akivel a csávesz szalagavatóján táncolt, és sztem már most fülig beleesett. :D Látszik rajta, de legalább kiheveri Tibit. Remélem ez a Levi gyerek nem bassza át a fejét, mert tuti kiherélem.
Egy a gáz, h most tök úgy érzem, h nekem mien szar. Mert az, mert már én is szeretnék egy pasit, akihez oda tok bújni, meg tom h szeret, stb. De sajnos ien nincs, és nem is tom, h mikor lesz. Meg az sem naon segít, h már basztatnak, h már KÉNE egy. Mintha ez törvény lenne, h kötelező egy pasi. Jó, oks, h akarok is, ill szeretnék, de ne úgy, h kényszer legyen! Nah mind egy az önsajnálattal sokra nem meek.
Majd ez is lesz vhogy. :S Vagy nem xD

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése