2011. február 4., péntek

:/

Hát nem ez volt életem legjobb napja az is biztos.
A suli egy nagy hulladék fos volt ma is.
Erre hazajövök s mi fogad? H anyám 12-től nyugdíjba megy. Miért ver az Isten engem? Hát tettem én valami rosszat?? Remek lesz, most már nem csak 7végén kell hallatnom a hülyeségeit, hanem 7köznap is. T.T

A másik, meg h nem tom mi van velem, de az elmúlt 2 hétben kb 1 kezemen megtudom számolni, h hányszor volt jó kedvem, olyan igazán jókedv, és nem csak amit mutatok.

Meg van egy srác, akivel egy busszal meek. Ercsi lkos, és ő is a Ferenc krt-on száll fel a villanyosra, és a Balháig megy. Szóval a lényeg az, h mindig néz, meg stb. Erre rákerestem IWIW-en. És elvileg kapcsolatban van. :/ Jah és mellékesen még csak 16 éves o.O De akkor is nagyon cuki!!!! *.* Szóval szar az élet!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése