2011. február 27., vasárnap

Péntek - Vasárnap

Szóval pénteken semmi különös nem történt.
Bátyus lehozta az Andit, meg Nórit, és itt voltak egész 7végén, illetve csak 7főn mennek haza.
Tök jó volt.

Szombaton az a nagy meglepetés ért, h Béla rám írt. De most komolyan haragszom rá, szal lehet kicsit bunkesz voltam....jó beismerem eléggé bunkó voltam na. De akkor is! Mi a rákért nem tudta elmondani, h bnője van?? Mert ugye Szandi már elmondta, de akk is, sejtettem, h ilyen van a dologban.
Amúgy tényleg rosszul esett, h nem mondta el mert én tényleg azt hittem, h vagyunk olyan jó haverok, h elmondjon egy ilyet. :( Amúgy meg az hiszi, h Szandi úgy tudja, h csak haverok a csajjal. Meg mondtam neki, h tényleg haragszom rá. Bocsánatot is kér egy csomószor, de ez engem nem vigasztal. Meg mondotta vala, h már hiányoztam neki.Chh... Kamúúú Morci vagyok rá!!

Ma meg kb semmi nem történt. Végig babáztam a 2 napot. Bírom, anyám is mikor d.u. altatná a gyereket, de nem jön össze neki, akk egyből lepasszolja nekem. -.-" És még ő fog nyugdíjasan babázni. Hát azt megnézem...

Na de tökjó volt babázni. Meg ma elmentünk sétálni is. ÉN toltam egész végig a baba kocsit. Tök jó volt!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése