2011. június 1., szerda

Buktaaa

Jó rég nem írtam, de semmi értelmes nem történt velem, kivéve ma.

Szóval ugye eddig 1.9-re álltam üg-ből. Ma kihívott felelni, kimentem az első óra utolsó 3! percében. Elkezdem neki mondani, és kb a felénél belekérdezett, egy olyan anygba, amit kb max a Via, meg a Zsolti tud. Mondtam neki, h ezt nem tudom, meg h a kérdést sem értem... Erre kicsöngettek, és leültetett egy egyessel. Nagyon örülök neki, mert ofő után megkérdeztem, h lehetek e még 2-es, erre azt mondta, h igen, és kérdeztem, h akk még felelhetek? Erre mondta, h ezt egy szóval sem mondta -.-" Szóval megbukok év végén. Ennyi. Kurva jó. :S

Nem enyhén kész lettem idegileg. Voltam a Bátyusnál is bent, ahogy meglátott az volt az első kérdése, h miből bukok... Sztem kicsit látszott a fejemen.... Hát még van ofővel 1 órám, akkor megpróbálom újra a felelést, de amilyen geciláda, nem fogja engedni. T.T

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése