2011. június 15., szerda

Mozi + Fájdalom

A mozi tök jó volt,megérte beülni a MÁSNAPOSOK 2-re. :D

Nem vagyok egy nagy moziba járó. Ennek 2 oka van: 1.) Nem tudom nyugodtan, ficergés, és mocorgás nélkül végig ülni azt a másfél - két órát. 2.) Meg kell, hogy mondjam eléggé drága a mozi, és nem minden film éri meg azt a pénzt. Bár mi ma csak 850 ért mentünk, mert szerdán a Corvin mozi csak annyi. Utána meg sétáltunk, és beszélgettünk, megettem egyszerre 2, majd fél óra múlva még egy csokit. *.* Ági kamillázott is, h hogy tudtam azt mind megenni xD xD

És a Fájdalom része a mának: Elvileg a mai nappal feloszlik a D'espairsRay. Ez mély megrendítéskén ért, mert életem egyik leg meghatározóbb élménye a szeptember 29-i Despa koncert volt. Életem első koncertje, az első koncertjegyem, az első "tombolásom"... (Persze voltam már koncerten, de ez volt az első "igazi"). Hiányozni fognak. Bár remélem mihamarabb feltámadnak... Az ok, amiért feloszlottak, az az, h Hizumi régóta torok problémákkal küzdött, és akkor egy kis "pihenőre"mentek. De most bejelentették a feloszlásukat Június 15-vel. És sajnos az a gáz, h hivatalos oldalon tették közzé, szóval ez valószínűleg nem valami kacsa, sajnos. Az egyik kedvenc együttesem. Még ha nem isszeretném a metált, és a rockot, meg úgy az egész VK-t, és ezt az életérzést, amelyeket ezen stílusok nyújtanak, akkor is tuti, h hallgatnám ezt a bandát. Hizumi hangja olyan megnyerő, egyszerűen elragadó. Meg ahogy ehhez hozzájön a basszusgitár, a gitár és a dob... Egyszerűen úgy tökéletles, ahogy van. Akár a régi, akár az újabb, "rádióbarát" dalokat hallgatja az ember megtalálja azt a dolgot benne, ami megfogja, és nem ereszti. De sajnos ennek vége, reméljük, h csak átmenetileg. Én még mindig reménykedem abban, h Hizumi torka rendbe jön, és ha még pár éves kihagyással is, de visszatérnek a színpadra. Addig is jobbulást HIZUMInak, és sok-sok pihenést ZEROnak, Karyunak, és TSUKASAnak.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése