2011. január 30., vasárnap

A hócsukám tele van mindennel!!!

Annyira elegem van már mindenből, h az hihetetlen! Faszom, annyira jó lenne egy kicsit leállni. És nem csinálni semmit, csak lebegni bele a nagyvilágba.
Sztem kezdek bedepizni. De komolyan! :/ Pedig sztem nem vok rá hajlamos...

Meg Bélucival sem beszéltem már kb csütörtök óta. De ez tök foss!!! T.T De én biztos nem fogok először ráírni, majd ha akar vmit (ami remélem hamarosan lesz:D ) rám ír.
Meg amúgy is tök szar hangulatom van mostanában. Ráadásul Melinda biztos nem jön 2napig... T.T
Én megfogok őrülni!!!!! Egyszerűbb lenne már most hívni a diliházat, h "Hé, gyertek ide, mert kb 2 napon belül úgy is bedilizek, akkor inkább vigyetek be most, és kötözzetek az ágyhoz!"
Na jó, ez kicsit durva volt... De akkor isss!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése