2011. január 4., kedd

Suli első és második napja

Szóval a hétfő kurva húzós volt. Matek doga, meg maga a suli is. Nehéz visszaszokni az biztos.

Fent van youtube-on a tanárkarácsony. Azt átküldettem Ágival a linket. Hát egész jó lett, csak foscsi a hang. És nem volt projekt. Persze ezt nem tudták volna előre közölni... Na de mind egy legalább többet tudtam aludni.

Elmentem jegyet venni -OZ- koncira, és a kártyámról ki akartam venni a maradék 2000 ft-t, de nem volt rajta. Így sajna nem tudtam megvenni a jegycimet :'(:'(

Kedd

Ma nem volt semmi különös. Nem volt kedvem ma sem suliba menni.
Ma itthon ugye felmentem msn-re, és rám írt Béla. És tök ari volt, mikor mondta, h hiányoztam ám neki. Erre írtam neki, h erre most írtam volna vmit, csak az hülyén nézett volna ki. Ő ki akarta belőlem szedni, h mi az, de nem mondtam meg neki, h aranyosnak véltem azt a mondatát. :D
Más nem naon volt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése