2011. január 13., csütörtök

Nóri élőben

Szóval ma egész suli alatt meg voltam kattanva. Teljesen fel voltam pörögve, h láthatom az unoka hugit. Nagyba megyek a krt-ra, mikor mondja anyci, h úgy volt, h lehet nem is megyünk. Mert, h az andi nem akarja, h menjünk, mert, h ő fáradt. De kérem szépen én nem hozzá megyek, hanem a gyerekhez!!
De a lényeg, h bementünk. Hát én le sem vettem a szemem Nóriról. Olyan kis édes. Akkora kb mint egy félkiló kenyér. xD Nagyon ari!!
Anyci meg a Bátyusék ott beszélgettek, én meg csak néztem, és az ablakon át beszélgettem vele. Erre anyci megszólal a bátyusnak, h lehet, h hugod hozzátok költözik, ahogy látom.
Én mennék szívesen. :D Mondtam is, h szívesen megyek babázni. :D

Ma suliban Évikének is felajánlottam, h ha majd kell bébiszitter szóljon nyugodtan :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése