2011. április 26., kedd

:D

Hmmm....Jóóó régen nem írtam már.

Múlt7:
Elkezdődött a jogsi megszerzése. Május 16-ai héten vizsgázunk KRESZ- ből. Április 28-án meg egészségügyből. De az nem nehéz. :D

Amúgy tök gyorsan elment a szünet :S De, de, de kaptam egy NYUSZÍÍÍÍÍÍÍT :D:D:D:D
Tök cuki. A neve Muszi v Nyunyó, de ha rossz, v nem hagy aludni, akkor Nyúl. De kajakra szivat -.-" De komolyan.

Végre megvettem a Barbibébi c. könyvet. 3 nap alatt olvastam el :D Azt is csak azért olyan "lassan", mert ugye menni kellett KRESZ-re.
A könyv nagyon tetszett. A kedvenc szereplőm Simon volt. Meg persze Krisz :D (Éljen a YAOI^^)
Csak azzal volt bajom, ahogy vége lett. Mintha egyszer csak levágták volna a végét. De akkor is tetszett.

Nem rajongok a magyar írókért (bár még nem olvastam sok magyar írótól), de ahogy Lakatos Levente ír, az megfogott. Már várom a másik könyvét a Love Club-ot. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése