2011. április 30., szombat

Lustaa

Szóval eddig kicsit lusta voltam írni a 7en + nem is voltam itthon.

A lényeg, h ÁTMENTEM az eü vizsgán :D Tiszta könnyű volt, csak az volt a szivatás, h 13 órától lehetett menni, és 15:10 körül jutottunk be... -.-" Már azt hittem, h agyfaszt kapok. De viszont Melinda, Katyi, és Ági is tovább jutott.

Vettem a Muszinak egy csomó mindent. De a kis kancsóó nem hagyott aludni csütörtök éjjel >:$ Komolyan aludtam 1,5-2 órát összesen... Remek volt.

Tegnap alig voltunk suliba. Egészség nevelésen csak 9-en voltunk. Úgy, h Máté csak arra az órára jött be, mert 13.06-kor kelt fel xD Bár nem értem, akkor már minek jött be...
Tegnap megnéztük az angol tanárnál a királyi esküvőt. Hát, amennyire felfújták, annyira nem volt nagy szám. Szerintem.

Ma volt a ballagás. Nem volt nagy szám,bár már én is túl lennék rajta...
Annyira elegem van már az egész suliból, meg úgy mindenből, h az hihetetlen.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése