2011. április 4., hétfő

Hétfő

Hát jó rég nem írtam, de mentségem is van rá.... Na de a lényeg, h a pénteki nippon kurva jó volt. Élveztem, bár kicsit korán elfáradtam, mert ugyebár nem alukáltam d.u. Volt egy japán srác, aki tök cuki volt. :) Meg volt egy srác, aki konkrétan olyan meleg volt, mint egy KÁLYHA, de télleg. Úgy vonaglott, kellette magát, mint egy rossz ribanc... De cuki volt xD
Am szokás szerint bénáztunk egyet Szandival.... tipikus. :D:D

Szombaton tök jót korizunk, bár Szandi hamar elfáradt, és kétszer el is esett, de nagyon jó volt. Mikor indultunk haza, akkor viszont eltört a korija -.-" De megoldottam xD

Vasárnap meg caplattam haza, mert itten voltak Bátyusék. És megkaptam Bátyuskám régi telóját, mert beszéltünk szombat hajnalban telón, és egyszer csak szétkapcsolt, és mondtam neki, h naon kezd megmurdellni a telóm, erre ő meg odaadta a K800i-t. Szóval most tök szupcsi minden.
Babáztam eleget.:D

Évike már otthon van :)) Majd nemsoká meg kéne látogatni....
Nya de már ennyi. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése