2011. május 15., vasárnap

Meg vagyok

Múltkor, sztem csütörtökön akartam postolni, de vmi volt a bloggerrel, mert nem tudtam belépni sem :S
De most megtessem. Szóval, nem sok minden történt velem mostanában. Végre nemsokára már kedd van, és ha kedd, akkor Depi koníííí :D:D:D:D Már alig várom. Jó lesz, hátha kicsit helyrerak. Bár kicsit vicces lesz, mert meg vagyok fázva, bár ehhez is tehetség kell, h valaki májusban megfázzon, na de mind 1, Remélem az majd helyrerak, mert ettől az állapottól kezdek nem kicsit bekattanni.

Vajon miért van az, h itt ülök gépnél, fent vagyok msn-en - alap -, és feljön Béla. Jó, ok nem ír rám, de én akarom, h rá írjon??? Rendesen hiányzik az, h beszélgessek vele. :S Tök szar érzés. Főleg mostanában.

Valahogy úgy érzem, h minden összejön nekem mostanában, és nem a jó értelemben.

Meg valahogy... Nem tudom. Hiányzik valami. Valami ami... Mondjuk egy pasi..., csak hát az nem megy ilyen könnyen... Meg mondjuk azért kicsit, sőt nem is kicsit de rosszul érint, az, h Norbi konkrétan erre megjegyzéseket tesz. Jó, tudom, h béna, szar alak vagyok, meg mekkora gáz, h 18 éves létemre még nem volt egy pasim sem, stb, de basszus, nem direkt!! Ha jönne egy olyan pasi, aki tetszik, és nem bassza át a fejem, én szívesen létesítenék vele kapcsolatot... Basszus, ez de hülyén hangzott, de így valahogy.

Na mára elég ennyi is.

P.S.: Jövőre elvileg lesz suli újság, és elvileg Én, meg Ági is szerkesztők leszünk :D:D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése