2011. május 18., szerda

Verseny + koncert :D

Verseny

Nagyon jó nap volt. Sajnos nem lettünk helyezettek, de kaptunk egy különdíjat, ami egy egész napos vízi túra, kajakozás és bográcsozás egybe. De jó volt. Mi bent voltunk 10-en, a kintiek meg csak 9-en voltak. Szóval a lényeg annyi, h rohadt jól éreztük magunkat. Bár abból a 19 emberből kb 15 lány volt... xD
A benti csoportba volt 1 fiú, bár az sem kellett volna. xD De komolyan.
Én tök vállalkozó szellemű voltam. A "szponzor" = akit kaptunk magunk mellé katona, az is tök jó fej volt. És még jól is nézett ki. Bár eleinte mindenki beszólogatott neki, h szinte csak lányok vagyunk... De se gáz, ő szerintem élvezte ;P
Remélem majd ő is, meg Misi bá (él sportoló segítőnk) is el tud velünk jönni arra a túrára.

Koncert

Az kibaszott jó volt. Még nem voltam ZP-be, de egész jó hely.
Norbi, meg egyik haverja, asszem Dani is velünk (Bátyus + Én) volt, mert megbeszéltük telón Norberttal, h össze spanolunk. Hát basszus nem kellett volna... Ezek hárman teljesen kiszipolyozták az összes véremet... -.-" De nagyon csúnyán. Utána Norbi bedobott minket Oktogonig kocsival. Onnan hazasétáltunk. De én akkor is élveztem. Voltak vicces pillanatok. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése