2011. május 20., péntek

Össze zavarodva...

Teljesen össze vagyok zavarodva!! Nem értem magamat, de egyáltalán nem.

Szóval tömören annyi, h tegnap beszéltem Bélával, és tök jó volt. Hiányzik az, h beszélgessünk na. De néha van egy-két olyan sugallatom, mintha vmit éreznék iránta.

Kérdezte, h meek e nyári fesztre. Mondtam, h nem biztos, erre kérdezte, h miért. Mondtam, h ha szar kedvem lesz, akk nem. Írtam ha jó, h vegyes. Ha vegyes akk nt, ha jó megyek. Írta erre h jó lenne ha mennék, mert már 1000 éve nem látott.

Ahha, ez most itt tök arin hangzott, de basszus, mikor fent van msn-en, bazzeg akkor egyszer nem írna rám... -.-"

Tegnap akartam neki h hiányzik, h beszélgessünk, de helyette azt írtam, h olyan szívesen írnék most vmit, de az furán hangzana. Mondta, h írjam. Nem írtam, azt mondtam neki, h majd legközelebb ha beszélünk írom. De mivel ma nem beszéltünk...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése