2011. augusztus 12., péntek

Sokk minden...

Hát először is átmentem a rohadt KRESZ-vizsgán :D Mondjuk negyedszerre, de sikerült :P Ugyan olyan hülye vok, mint a Bátyám xD

Kedvenc nővérkém nem akarta lehinni telóba, h sikerült -.-" Na hát mondhatom nagyon kedves... De a lényeg, h míg visszaértünk, addig nekem az arcom csak egy nagy vigyor volt xD Sajna Melinda még nem ment át :S De mi Ágival igeeenn!!!! :D:D:D

Lejöttek a jányok, most itt rontják a levegőt :P

Ma voltam először vezetni. Jó volt. Sztem ez jobban fog menni mit a KRESZ xD Na de majd meglátjuk. Délután elmentem a Bátyusékkal parkettát venni. Meg jöttek a Kertészbe ellenőrizni. Mindent okésnak találtak. Bár én nem voltam ott... Mert ugye parkettát vételeztem.
Hát mit ne mondjak hallgattam is anyámtól rendesen. -.-" Mert, h 1,) Nem hívtam vezetés után - hozzáteszem egyikünk telóján sincs kesh. 2,) Miért nem mentem a Kertészbe - erre azt kérdeztem minek,lehet nem kellett vna xD 3,) Miért parkettát venni mentem 4,) Miért ilyen későn kellett haza esnem - az 17:00 - ás busszal jöttem... nem is voltam későn itthon.

A Létra meg a két jány a Dunán voltak. Papsi küldött sms-t, h a Létra nem jöhet ki elém, mert későn jöttem haza, és megérdemlem, ezt mind anyu mondta. De ezt kb úgy, mint ha a gyaloglás bünti lenne. Mintha mindig kocsival járnék kelnék.... -.-" No comment
Hazajöttek a többiek, és a Viki is kapta rendesen az ívet... Mert nem akart enni. -.-" Szóval fogtuk magunkat kiültünk az ajtóba, és elmeséltem neki a vezetést. Előtte a Papsinak is. Erre anyci megint morgott... Azt volt egy olyan szólásom, h nem sok hajlandóságot mutatott arra, h megtudja a dolgokat...

Este PRÓBÁLTAM velük kártyázni, de nem lehetett. A Létrával soha nem lehet kártyázni. Mindig elhülyüli. Én meg fáradt voltam hozzájuk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése