2011. augusztus 14., vasárnap

Szandi éééél :D:D

Szóval ma ülök nagyba, olvasok a konyhába, és próbálok a Viki össze-vissza beszédéből valamit kihalászni xD Mikor felpattan a székből, h "Gabi csörög a telód!" Erre az én telómmal jönnek ki a szobából, mondjuk nekem is akkorra már feltűnt, h ez az én csengőhangom xD (Most épp P!nk - Raise Your glass).
Nézem, vmi 30-as szám, felveszem, erre ki szól bele???! Hát Béla. Egy kisebb sokkk, főleg, h úgy szólt bele, h Sütimanó... -.-" Na vele vagy 10 percig eldiskuráltam, leginkább arról akart meggyőzni, h menjek ki hozzájuk utcabálra...
Na aztán beszéltem Szandival is vagy 20 percet... Jó volt :))

Miközben Szandival társalogtam kijött a szobából a Papsi, erre megkérdezi, h kivel beszélek, erre mondom Szandival. Rajtam keresztül üdvözölték egymást. Előttem még Bélával beszéltem anyci kiordít a gép elől, h kivel beszélek, erre: Szandival xD Sebaj, Bélának nem árt :P

Tök jó. Aztán este msn-eztem Bélával. Merthogy úgy msn-je van. És elkérte az msn-em. És felvett. És beszéltünk. Hiányzott már az, h beszéljünk. Bár volt pár eléggé egós beszólása...

Meg beszéltük Szandival, hogy majd csütörtökön tali. :):)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése