2011. augusztus 25., csütörtök

Tegnap és ma

Szóval a tegnap. Hát nem voltam vmi kicsattanó jó kedvel megáldva tegnap. Ennek oka titkos... (Béla). Szóval kezdek kicsit a saját idegeimre menni... Mert már így rájöttem, h lehet, h kicsit naon fülig bele vagyok esve Bélába. De csak LEHET. És ezen agyaltam éjjel, meg szarul is aludtam, és ez kihatott a közérzetemre.

Bár Szandi hívása jó volt, mert kicsit kirángatott a mély emózásból, mert hogy neki tegnap volt a pótvizsgája. De mázlija volt, mert átment :D:D Pont 20 pontja lett :D Bár felkeltett a hívásával... de akk is örültem a hírnek :D

Este elmentem futni, bár lehet nem kellett volna, mert eléggé fájt így is a térdem... De ki kellett kicsit szellőztetni a fejemet.

Este beszélgettünk msn-en Bélával. Hát sajnálom, h az a beszélgetés nem lett elmentve... Olyan aranyos volt, h próbált jobb kedvre deríteni folyamatosan, ami sikerült is neki. Meg olyanokat írt... Sztem ha vki azt látná, tuti azt mondaná rá, h van köztünk vmi. De kajak. Olyan kis édes volt :$


Ma meg olyan semmilyen kedvem volt egész nap. De inkább olyan jó-semmilyen, mármint pozitívan semmilyen. Na jó ezt így nehéz meghatározni. Olyan jó is és semmilyen is na.

Este megint futottam, persze fájós térdel... Hát jah, az első 2 lépés után éreztem is, h nem kellemes a dolog... De hát aki hülye, az haljon meg. Tegnap is mondtam Bélának, h megérdemlem, h szenvedek, erre ő azt írta, h én nem érdemlek szenvedést, csak szeretetet... :$ Hát nem tiszta aranyos??? *olvadozik* Tegnap sok ehhez hasonló mondata volt még... :$

Szóval van egy olyan érzésem, h én mostan fülig bele vagyok esve... :S Ez nem mintha rossz dolog lenne, csak úgy is tudom, h úgysem lenne belőle semmi, és így mégis csak szar dolog.

Este megint beszélgettem Bélával msn-en. Szeretek vele beszélgetni. Olyan jó lenne egyszer (v többször) megölelgetni... Bár ezt ígérte tegnap, szal majd behajtom rajta. :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése