2010. szeptember 12., vasárnap

Jóó 7vége :D

Am szombaton felmentem Pestre, és elmentünk Asia Centerbe. És nagy nehezen találtam magamnak 2 pulcsit. Az egyik belebújós fekete strasszos 2800 volt, és a mások cipzáros, ien mintás-feliratos és az is fekete, és vastag. Ez 2500 volt. Mikor hazamentünk, elmentünk a Mammutba moziba a Krisztike, Gabi, Vani (Gabi bnője), és Én. A Karate kölyköt néztük meg. Nagyon jó film volt. Tetszett. És van benne egy zene, ill a végén, ami tökre tetszik, de sajnos Justin Bieber énekli -.-" http://www.youtube.com/watch?v=_Z5-P9v3F8w&ob=av3e Never say never.

Am ma meg meglátogattam a Gabival a mamát, mert névnapja volt. Tiszta kész volt, most csak palacsintával tömött meg xD
Meg elmesélte a fél életét.

Am ma voltam a Létránál is. Próbáltam megcsinálni a gépét, és nagyjából sikerült is, de nála nem tom meddig tart xD És utána hazahozott. Mondjuk nem lett vna sok választása xD

Holnap oszt fényképezés :/ Remek alig várom...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése