2010. szeptember 19., vasárnap

Nehogy, nyugodt legyen az élet...

Ma anyci haza jött a kórházból, és kb még be sem tette a lábát a lakásba, máris belém kötött. Hogy miért nincs feltakarítva, h mien kupi van a szobámba, etc. Így fel kellett takarítanom, és rendet kellett csinálnom az asztalomon. Jó ez utóbbi nem volt hátrány, mert így legalább volt hol rajzolnom, de akk is. Nehogy már nyúl vigye a puskát... Chh...

Elvileg fent alszom kedden, mert megyünk csiszolni a LAKSÁSOMBA. :D
Sztem keresni kéne vmilyen tanfolyamot, v kurzust, ami olcsó, és ahol megtanítanak rajzolni. Erre most kicsit rákattantam. Nah, mindegy majd keresek.

Letöltöttem a B13 - A bűnös negyed c filmet. És meg is néztem. Nekem nagyon bejött. Nem is csoda, hisz Luc Besson film :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése