2010. szeptember 20., hétfő

Kiakasztó nap

Ma a suliban szinte mindenki beteg, v vmi baja biztos van. Melinda pl majdnem megfulladt törin, de adtam neki inni, szal így megmenekült.

Elmentünk ma Szandival a katonais könyvekért, merthogy megvettem a Barbinak, meg a Gy. Nikinek is, mert vagyok ien rendes és jó fej lényecske. De basszus, mire megtaláltuk... És ráadásul pont úgy mentünk, h szerencsére még megtudtuk venni, mert pont ment volna el a csaj.

Elértem a négyórási vonatot, mire kiderült, h az gyorsjárat, így be kellett mennem Dunába. -.-" És onnan haza. :( Pedig eddig a 16:00ás sima volt, de mind egy.

Am ma lebukott a Viki, meg a Gabi, h cigiznek, meg isznak. Elvileg a Gabi már fél éve cigizik. Erről én persze nem tudtam.... Csak részben. xD

Hnap fent alszom, de jobb is, mert 9 órám lesz :( Meg még megyünk csiszolni is.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése