2010. szeptember 8., szerda

Ma

Am ma végre visszakaptam a pendrive-om, de egyből adtam is oda Szandinak, h Peti tudja adni a zenéket. Szandi megkérdezte, h akk jöhet e a koncira, és azt kapta válaszul, h még beszélnek róla -.-" Én meg elkezdtem lázítani, h akk most de igenis, h eljön, és szarik az anyja véleményére! xD
Am ma elmentünk Szandival 100-asba, és vettem magamnak fekete szemcerkát. :D És voltunk dm-be és láttam JÓ minőségű fekete körömlakkot 799-ért, szal azt nem vettem meg, de a szemcerkát igen. 125 Ft volt.

Am szombaton meek pulcsit venni Krisztikével Ázsia centerbe. Anyci azt állította, h nincs nyitva szombaton, csak d.e., pedig H-V 10-19 nyitva.

És végre találtam Ticketportal Jegyirodát, szal v a 7en, v a jövö 7en végre megveszem a Despa konci jegyemet :D:D:D:D:D:D:D:D:D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése