2010. október 18., hétfő

:D:D Vasárnap munka ma suli...

Vasárnap, azaz tegnap dolgoztam. A Metro-ban voltunk Melindával. Nekem nagyon bejött. Jó volt a társaság (2 gyökszit leszámítva) xD. Amúgy télleg jó volt. Egy olyan csajjal kerültem össze, aki nagy Japán függő, szal volt közös téma is. Az volt a gáz vele egyedül, h ő inkább JPop-os, mint inkább VK, vagy JRock. :/ De azért így is jól elvoltunk. :D Én édesség osztályon voltam, Melinda meg a vegyszeresnél.
De nekem jobb volt a társaság, mert odacsapódott kettőnkhöz még egy csaj, meg egy csávó. Ő meg csak egy csajjal, meg egy csávesszel volt. De naon bejött, csak kár, h ez elvileg egyszeri alkalom volt. :(

MA

Semmi érdekes nem történt. :( Mint mindig dög unalom :/

DE viszont megtaláltam a GUILD cd letöltést, és megtaláltam melyik szám volt a táncikálós :D:D:D:D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése