2010. október 30., szombat

A szünet első napja!! :D:D:D:D

Ma van a szünet első napja, amit nagyon is díjazok! Mást nem csináltam ma, mint felkeltem, filmet néztem, ettem, gépeztem, tunyultan. De eddig naon jó volt. xD

Megnéztem ma az Egy gésa emlékiratait. Hát meg kell, hogy mondjam, h nekem kicsit kevés volt. Ha a könyvel összevetve nézzük, akkor nekem inkább a könyv tetszett. De ha csak úgy magába akkor egy egész jó kis film. Ahhoz képest, hogy egy amerikai rendezésről van szó, eléggé hű maradt. Bár azt leszámítva, h a szereplők kínaiak, a rendező amcsi, és aki a könyvet írta angolt - bár neki télleg egy volt gésa diktálta le élettörténetét - egész jó lett. Bár nekem a könyv akkor is jobban tetszett. Mert hát ugye, a fantáziának semmi sem szabhat határokat... :D

Elvileg holnap megyünk temetőbe, bár nem tudom, h h, mert lejárt tegnap a bérletem, és se jegyre, se bérletre nincs kesh... De ez még majd elválik.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése