2010. október 28., csütörtök

Életem első véradása :D

Szóval ma Melinda eljött velem vért adni suli után. Már mikor bementünk kicsit kezdett rosszul kinézni, de végig ott volt, és hősiesen kitartott, pedig, mikor megdöftek, és ment a zacsiba a vérem, hát kicsitt olyan lett, mintha kihipózták volna. Mondtam neki, ha télleg nem bírja, akkor menjen ki, vagy nem tom. De nem ment, ha nem maradt :D Am a véradáson kaptam egy magazint, egy könyvet, meg egy vércsepp alakú kitűzőt. Tök zsír :D

Am megkaptuk a lakást, szal örömmel jelentem be, h LAKÁSTULAJDONOS vagyok!!!!!!! :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

Ma kb ennyi érdekes dolog történt.


ÉS és és ma van a the GazettE együttes dobosának KAI-samanak a 29. szülinapja!!! Boldog Szülinapot KAI-sama!!!

"Ne csak az éveidet számold, hanem úgy élj, hogy az éveid számítsanak."

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése