2010. október 4., hétfő

Régi, régi friss

Most nézem, h utoljára szept. 26-án írtam. Mentségemre szóljon, h egész múlt héten nem voltam itthon.
Szóval csak nagy vonalakban elmondom mi történt. Hétfő - kedd - szerda festettünk Melindával, bár nem lett egy Picassó, de sztem nem is lett olyan rossz. Szerda egy őrületesen jó DESPA konci, sztem még életemben nem éreztem magam ilyen jól. És ráadásul úgy, h egyedül mentem. Utána elmentem a Bátyushoz a Fratellibe is. Tisza állat egy konci volt. 2 órás volt, és azt végig énekeltem, ordítottam, és ugrálta. Másnapra kicsit be is rekedtem. De akk is naon jó volt. fél éjfélre értem haza. xD
A hét többi napja meg nem volt egy nagy szám. Vasárnap itt voltak a Bátyus + a Bettus.
Meek nov. 12-én DEPRESSZIÓ koncira is. Meg most szombaton GUILD-ra! :D Hnap vesszük meg a jegyet. :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése