2010. október 23., szombat

Ma

Már kb csütörtökön elterveztem, h ma nem csinálok semmi. De ehelyett elkezdtem rendet rakni az asztalomon, és az lett belőle, h az egész szobát rendbe raktam, és még fel is porszívóztam. Nesze neked semmit tevés..! Am de ez is csak azért van, mert tanulni akartam... De mivel addigra elfáradtam, így azt nem csináltam :D

És ma rájöttem egy fontos dologra, hogy sajnálatos (?) módon én is Adam Lambert Fan lettem. De kajak. Nagyon rá vagyok most állva a zenéjére. Mióta megvan azóta szinte csak azt hallgatom. Tiszta kész vok tőle. Nem mondom, hogy álmaim pasija, mert nem, de vannak róla olyan képek, hogy wááá.. Tiszta cuki egyes képeken, és hát őőőő azokon eléggé bejövős a csávó :D Egy baj van vele, h sajnos meleg :/ Miért pedig jó pasi :D

Am egyébként a Mama már jobban van, már sétafikál, szóval nem lesz itt semmi "komolyabb" baj. Persze annál, mint ami most van. Krisztikének meg kiderült ma, hogy veseköve van :( Szegénykének fáj a veséje, és ha ma nem pisili ki, akkor mehet be a kórházba. Mikor mondta Anyci, h mi van Krisztikével, megkérdeztem, h vki eltört egy tükröt? Mert ugye a mama kedd óta kórházba tüdő gyuszival, ma meg Krisztike veseköve... Rem mind a ketten gyorsan jobban lesznek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése