2010. február 11., csütörtök

Emelt magyar???! Biztos???

Eljött a nagy nap! Ma kellett kiválasztani, h miből, milyen szinten szeretnénk majd - 2 év múlva - érettségizni. Az alap dolog volt, h üzleti gazdaság tanra megyek, de eddig nem voltam benne biztos, h emeltem is akarok vmit tanulni. De mikor már választani kellett elbizonytalanodtam. Felhívtam a Bátyámat és megvitattam vele a dolgot - független véleményre volt szükségem - és arra jutottam, h emelt szinten fogok magyart tanulni. Ugyebár ettől függetlenül nem muszáj majd emelten érettségiznem, de gondolom hasznos lenne...
Nem vagyok az a tipikus tanulós ember, hanem inkább az a lusta fajta. XD - Itt jegyezném meg azt is, h a lustaság az egy BETEGSÉG, ami nem gyógyítható. :P XD - De ha érdekel vmi és odafigyelek órán akkor azt már tudom minimum egy hármasra, és kisebb ráfordítással akár 4-es v 5-ös is lehetnék.
Miután sikeresen meghoztam ezt a döntés és már nem lehetett visszacsinálni erősen gondolkodni kezdem az elme állapotom épségéről. Olyan 2 órán keresztül még ezen gondolkodtam, majd áttértem arra a gondolat menetre, h mi a kaja itthon. XD
A lényeg az végül is, üzletire és emelt magyarra megyek. Bár lehet, h ezt még megbánom, de...

"Nem hiszek a megbánásban, mert minden, amit tettem vagy nem tettem, még ha nem is úgy alakult, ahogyan terveztem, visszavonhatatlan része lett az életemnek."

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése