2010. február 28., vasárnap

Nagy takarítás 2/2

Sikeresen befejeztem a takarítást!!!! Éljen ÉN!! (A kis egoista...)

A hangom még mindig olyan, mint Mickey egéré és h tetézzem hülyeségem ma úgy szóltam a kutyára akinek tulajdon neve Balu - de Én általában csak majomnak v monkey facenek hívom -, h Pluto (Mickey egér kutyájának a neve - a gyengébbek kedvéért ) . Anyámék ezen nagyon jót röhögtek. Mikor beszéltem telefonon Bátyámmal megkérdezte, h mutálok-e v mi van velem ill. a hangommal. Miután megmondtam mi a szitu kurva jót röhögött rajtam. Chh a kis piszok, de mikor Ő volt beteg, Én együtt éreztem vele... >:( De mind 1 visszakapja majd még ezt az aki kinevetett és akkor majd nagyon megbánják... Muhahahaaaaa - egy kis ördögi kacaj soha sem árt...
Ma végre megírtam azt a szar fizika cuccost is ami holnapra kell. Asszem ideje volt. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése