2010. február 15., hétfő

Szombat Vasárnap Hétfőőő

Nyah, akkor ide most 3 napot írnék le:

SZOMBAT

Ma nővéreméknél aludtam plusz végre elolvastam a Battle Royale-t.
A könyvről annyit, h nekem nagyon tettszett, és engem biztos olyan "átformáló táborba" küldenének - tudni illik, h mostanában eléggé rockos be állítottságú lettem ^-^ - meg nem igazán tudom elviselni, ha megmondják mit csináljak. Egyszóval én lázadnék az ellen amit a könyvbe leírtak. XD Függetlenül attól, h mivel járna ez. Vállalnám a következményeit.

VASÁRNAP

Semmi kül nem történt. Dolgoztam ill. mondjuk úgy kisegítettem nővérem munka helyén. Mondjuk megérte, mert kaptam érte fizetést 4000 ft-ot!!

HÉTFŐ

Ma suli volt de semmi kül. Németből dogát írtunk. Ilyen "válaszolj a levélre" típusút. Remélem lesz egy 3-as minimum.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése