2010. február 26., péntek

Lehet h megőrültem?

Ma 7 órám volt, de a hatodikba - német - mintha megőrültem volna. Bár ezt akár foghatnám a hülye időjárásra is :P Tiszta kész voltam. De lehet, h csak nagyon fáradt. Folyamatosan olyan beszólásaim voltak a padtársamnak, h az tiszta kész. -.-" Már én ki voltam saját magamtól...
Csoda, h nem borult ki tőlem XD

Ma volt az utcsi kezelésem. Végül is örülök neki, h nem kell már járnom, mert - fogjuk rá - nem fáj már a kezem, de jó volt, addig sem kellett itthon lenni.

Remélem jövő hét végén geci jó idő lesz mert menni akarok KORIZNI!!! I LOVE SKATEING!!! It's my favourite hobby. :P

Leakartam fordítani ma egy számot - Basshunter Don't walk away - de eddig még, nem ér fel az angol szókincsem. :(

Utálom ezt a szar időjárást!!! Tavaszt akarok MOST!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése