2010. február 18., csütörtök

Megijedtem...

Huh, ma teljesen a frászt hozta rám az irodalom tanár. A mai napon még lehetett vna változtatni a fakultációkon, de én ezt nem tettem. ^.^ Mert mér tettem vna? Megkérdeztük, h mennyivel nehezebb az emelt magyar és azt mondta, h csak többet kell tanulni, de az emelt érettségi iszonyat nehéz. Elmesélte, h volt 1 csaj aki emelten tanult magyart, de középszinten érettségizett és alig bírt összekaparni egy kettest. Wáááá Én nem akarok kettest, Én minimum egy 4est akarok!! Ohh álmodik a nyomor...én meg a 4es érettségi... Mind1 ráérek még ezzel foglalkozni.

Ma rábukkantam egy sztem nagyon jó könyvre. Ugyebár szinte minden második ember ismer és imádja a Twilight-ot és többi részét. Én kifejezetten nem szeretem. De találtam e
gy paródiát belőle, sajnos nem olvastam, de nekem csak a leírásból is bejön:

New Mona - Új szenvedés alkonyattól újholdig - A Tvájfájt Saga paródiasorozat első könyve

"- Beléd akarok harapni, Mona. Mélyen beléd akarok harapni. Nem fog fájni, ígérem! Ha tényleg szeretsz, megengeded." Mona Liba, az érzékeny, zárkózott lány attól fél, senki sem ismeri már fel a nagyon mélyen benne rejlő értékeket. Ám minden megváltozik, amikor Spatulába költözik, és megismerkedik a lélegzetelállítóan helyes Luke Warmmal, aki véresen eszi a nyers húst, szupererős és soha nem megy Napra. Lehet, hogy a fiú - teljesen véletlenül - vámpír? (Segítek: tutira az.) Joe Cahontas és indián rockbandája, valamint néhány zombi ugyan bekavar kicsit, de a végén a szerelem mélyen a szívbe mar, a fogak pedig a nyakba.
Ez egy zseniálisan vicces paródia, a sajgó rekeszizom garantált. Csak sajnos a történet sokkal izgalmasabb lett, mint az eredeti - hiába, senki nem érhet fel Stephanie Meyerhez.

Figyelem: felnőtteknek szóló tartalom!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése