2010. március 2., kedd

Az ítélet

Nah ma okos és ügyes gyerek voltam és elmentem orvoshoz *vállba veregeti magát* !
Ahol kinyögte, h nagyon erezett a torkom. Basszus miket nem mond...erre én is rájöttem -.-"
Mind 1. Írt fel nekem HOMEOVOX-ot, de nem váltottam ma ki, majd holnap... ráér. Végülis már 1 hete nincs hangom, akkor egy nap nem oszt, nem szoroz. :P
Bátyám felhív, felveszem, beleszólok, erre megkérdezi mér suttogok. -.-* Basszus mikor mondom neki, h ennyi az össz hangom kiröhög. -.- Meg mondja, h igyak/egyek - erre nem jöttem rá melyiket kéne mondani - citromot mézzel. Mármint úgy, h 2 evőkanál méz, rácsavarva 1 egész citrom leve és ezt elfogyasztani. Azt modta, h ez neki hatásos szokott lenni.
Meg azt mondotta, h meglátogatna minket a lánykájával, és finomat főzessek szombatra. Hát kösz!
A suli meg teljesen kész, basszus szinte egyik tanár sem hallja mit mondok *mérges fej*

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése