2010. március 29., hétfő

Csapó 2

És igen újra megpróbálom feltölteni Merire a sztorim. Bár azon gondolkodom, h kéne egy oldal, v egy blog, és oda könnyebb lenne felrakni a cuccost... Ezen sztem még elgondolkodom. Itt van mindjárt úgy is a tavaszi szünet, szal akkor majd ráérek...
Ma majdnem elfelejtette a Bátyám, h el kell hoznia a kamerát nekem a suli elé -.-" Még szerencse, h felhívtam, h szerváljon nekem egy fekete inget. Amiből persze 2 blúz lett. Mind 1, lényegtelen.
Ma vettem kerek 790 Ft-ért egy Mondot, erre nincs is benne LM.C poszter :...( De viszont az Animestarsban, de az meg, asszem 990, és sajna most csóresz vok, de majd egy olyan 3 hét múlva...chh milliomos leszek... Lesz 30ezrem.

Holnap lesz a suliba a Drámaverseny. Mindenki szurkoljon nekünk, győzni akarunk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése