2010. március 16., kedd

Kurva szar hétvége...

Hát nem éppen volt a legjobb hétvégém. Papám még mindig a kórházban van és a család folyamatosan látogatja. Én nem tudtam bemenni, de ez annyira nem is zavar, mert nem akarom még jobban összetörni gyermeki lelkemet.
A kedd (ma) az sem volt semmi... Hát kurvára nem volt kedvem felkelni sem, nemhogy még suliba is menni. Tegnap 2 órától egyedül vok itthon a kutyával.... Mondjuk ez nem is zavart nagyon.
Tegnap sikeresen elcsesztem a Mozillát... És mivel nem tudtam megcsinálni, ezért ma le kellett töltenem egyet. Basszus, a sok hülye könyvjelzőm oda :'(
Bátyám mutatott egy jó játékot: kert birodalom a neve. Online. Nekem naon bejön. Vicces XD
Ma hazaengedték papámat. Anyu úgy ment el dolgozni, h ha vmi van egyből hívjam a 104-et és utána Őt. Én meg egyből mondtam, h tom telefonáljak.... Annyira bírom mikor hülyének néznek...
Amúgy a múltkor is csak azért blokkoltam le mert megijedtem. Nem is kicsit. Kurva szar volt látni azt. Nyah, mind egy már nem lesz semmi gáz.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése