2010. március 7., vasárnap

Msen?

Jahhj, huh, na jó nem sóhajtozok itt tovább. XD Ma nem nagyon történt velem semmi, de ez nem is zavar annyira. Egy tipikus nyugis nap, sok punnyadással, illetve sok semmittevéssel. Imádom ezt csinálni.
Az időjárás ma nem volt valami jó.... :S :( Mi az már, h márciusban esik a hó!!???? Basszus, én már tavaszt akarok!! Naaa, lécci, lécci,
lécci, lécci, lécci, lécci, lécci, lécciiiii...!!!!
Ma elküldtem a csajnak a "bemutatkozó" szövegem. Rám írt msn-en - mert h felvettem - és beléptem az oldalra, mint szerk, és elkezdte mondani, h az egyik menüben mit tom én mit, asszem a hátteret, meg ilyeneket lehet állítani, én meg visszaírtam neki, h kösz, de ez nekem is feltűnt. Meg, h a nyílván való dolgokara magamtól is rá tok jönni. Megkérdezte, h akkor el kell e magyaráznia a dolgokat, de írtam neki, h a csak azt ami bonyolult, és nem tok rájönni. Így nem kellett sokat magyaráznia. :P


Ezt írtam magamról:

Mint szerkesztő fogok tevékenykedni, remélhetőleg jól fog menni. :)

Rólam annyit, h idén töltöm a 18-at, kedves, mosolygós, lány vagyok. Szeretek, sőt imádok zenét hallgatni, görkorizni, olvasni minden mennyiségben.

Kíváncsi természet vagyok, aki nagyon sok dolog iránt érdeklődik, de nem minden érdekli annyira, hogy sokáig azzal foglalkozzak = gyorsan rá tudok unni egyes dolgokra.

Elsőre lehet, hogy bunkónak tűnök, de ez nincs így, csak nagyon őszinte ember vagyok, ami a szívemen az a számon (jó, tudom elég nagy közhely, de ha így van…). Sokat tudok, és szeretek is beszélni. :)

Szabadidőmben zenét hallgatok, olvasok, írok, lógok a haverokkal és elvagyok. Asszem ennyi épp elég volt, még talán sok is.

Mottóim:

„Élni könnyű: döntést hozol, és soha nem nézel vissza.”

„Nem hiszek a megbánásban, mert minden, amit tettem vagy nem tettem, még ha nem is úgy alakult, ahogyan terveztem, visszavonhatatlan része lett az életemnek.”


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése