2010. március 12., péntek

Családi gebsz : (

Papám tegnap este sztrókot kapott és ma kórházba kellett vinni. Tegnap csak 2en voltunk, és nekem nem volt annyi eszem, bár sztem a lélek jelenlét hiányzott, h felvegyem azt a kurva telefont és felhívjam a mentőket utána vmelyik család tagom. Basszus me elmentem suliba erre 3. óra előtti szünetben hív nővérem, h kéreckedjek el a suliból, mer visszük papámat kórházba. Anyám meg bátyám meg nővérem is jól lebaszott, h nem hívtuk őket. Bassza meg, nekem eszembe jutott, de nem volt kellemes élmény, amit ott átéltem. Nem volt jó látni, h nem mozog a teljes bal oldala. ökre bennem van az az érzés, h miattam van most kórházban pedig nem, mert be kell mennie egy ilyen után, de akkor is. Előbb lehetett vna benn, bár így sincs akkora nagy baj, a körülményekhez képest. Elvileg ha minden jól megy akk szerdán haza jöhet, de csak akkor, ha kedden az ultra hang jó lesz. Annyira felbírnám magam pofozni, h h lehettem ilyen idióta vadbarom. Nah de mind 1, az a lényeg, h már sokkal jobban van.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése