2010. január 25., hétfő

Bizi+szösszenet

Ma írtam egy ilyen kis szösszenet szerűséget angolul. Csak az a gond, h nem biztos, h jó, mert nem vagyok annyira jó angolból. : ..( De azért én értem mit akartam vele kifejezni. Kb egy A/5-ös oldalnyi lett. Kissé depis, illetve eléggé depis hangulatú lett. De ezt még decemberben kezdtem el írni, amikor nem igazán volt jó kedvem. Amikor ezt írtam volt egy szám amit hallgattam, kb csak ezt egy hétig. Sia - Breathe me Nagyon jó szám, kissé az is depisnek tűnik, de és is így éreztem magam, mint amiről a szám is szól.

"Az élet nem más, mint utazás a halál felé."

Ez nem tom, hogy jött, csak úgy lett.


Ma megkaptam a bizim, és odaadtam anyámnak. Lett 3 kettesem, 8 hármason, 2 négyesem, meg 1 ötösöm. Az egészben az a vicc h az ötös az tesiből kaptam, d úgy, h október óta nem tesizek. XD Asztem anyám nagyon ki lesz akadva a kettesek miatt, de nem csak azt mondta, h tanuljak. Ilyen sem volt még, h ennyivel megússzam. xD

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése