2010. január 24., vasárnap

Péntek - szombat - vasárnap

Hát...az egész pénteket nővérem munkahelyén dekkoltam, kivéve mikor megnéztük a CSI: -t. A kiállítás nagyon jó volt, csak ajánlani tudom mindenkinek. Bár voltak dolgok benne amik kiakasztottak pl.: a ruhtár iszonyat drága volt(190ft), az, h elvileg időpontra kellett menni, de iszonyat sokan tolongtak benn. Ebből kiindulva kérdem én, h akkor minek időpontra menni? bármikor oda tudtunk volna menni. De mind 1.

Akkor szombaton és vasárnap dolgoztam. Eléggé durv volt, mert egy esküvőn dolgoztam a konyhába. Úgy, h a bal kezem még minidg fáj, ezért a jobbat erőltettem és így most eléggé szar, mert most mind a két kezem fáj! :S De megérte, mert kaptam 2 nap munkáért 15 000 forintot. Nah mára ennyi, mert nagy fáradt vok...hajnal 6-ra értem haza.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése