2010. január 7., csütörtök

Bosszús egy nap

Huh, hát ma elmentem egy ismerősömmel egy CD boltba, azzal a feltett szándékkal, hogy kíváncsiságom csillapítsam, miszerint lehet e Magyarországon bármiféle japán zenei CD-t venni. A válasz sajnos beigazolódott, mert Én megvoltam győződve róla, hogy ez szinte lehetetlen. Bár ne lett volna igazam. Megkérdezte a kedves eladó, hogy tud e segíteni? Kérdeztem, h van e bármiféle japán zene? A felelete az volt, h nincs de, ha tudok konkrét előadót, akkor rákeres az adatbázisban. Én bemondtam egy egyszerűt és könnyem leírhatót és nem mellesleg eléggé ismertet választottam: Miyavi személyében. Mikor ezt kimondtam –vmi derenghetett neki a japán dalos pacsirtától – feleszmélt és mondta, h neki most volt októberben koncertje itthon. Persze én egyből mondtam a pontos dátumot, miszerint október elseje. Miután sokadszor nem bírta leírni segítséget kért szerény személyemtől, h betűzzem már le légyszi. Én ezt kézségesen megtettem. És mivel az adatbázisukba nem volt kutkodott még és megszólalt, h nekik nincs, de meg lehet rendelni 2 CD, van a Gagaku és a This Iz the Japanese Kabuki Rock. És hogy meglehet rendelni, gyorsan számolgatott és kinyögte a lényeget, hogy menyiért. Hát Én ott kaptam majdnem szélütést. Az ár kb 7000 forint lenne. De ha ez még nem lenne elég, akkor minimum 4-5 hetet kellene várni rá, de szerinte mégtöbbet. Hát…ez eléggé drágamulatság lenne így nem teljesül egyik álmom, miszerint az elkövetkező időben gazdagabb legyek egy MYV CD-vel. Azt is mondta, h ez olyan mint, ha kimennék Japánba és ott akarnék Máté Péter CD-t venni. Ezek után kijavította magát, h ez rossz pl volt, mert, h Máté P. az egész világon elismert előadó. Ezek után megköszöntem a segítségét és leléptünk. De azért adott egy névjegykártyát hátha mégis kell a CD. De a hosszú várakozási idő és az iszonyú drága ár miatt asszem marad a letöltős verzói

: ) XD

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése