2010. január 28., csütörtök

Fodrász + egy új könyv....


Tegnap voltam fodrásznál és tök jó lett a hajam. Be lett melírozva, de nem látszik annyira, mert nagyon sötétbarna a hajam, már-már fekete és így eléggé sötét lett a vörös is. :S A suliban mindenki rám csodálkozott, de általánosságban pozitív volt a vízhang. Nah ilyen színt szerettem volna, de világosabb lett...:

Elkezdtem olvasni az EGY GÉSA EMLÉKIRATAI c. könyvet. A 12. fejezetnél járok - a 35-ből - , de nekem eddig nagyon tetszik. Nagyon őszintén és érthetően, de ugyan akkor "meseszerűen" írja le a történetet az író. Szerintem próbált mindent vissza adni az akkori kor helyzetéből. És próbálta nagyon hűen leírni az akkor még kislány érzéseit, akkori gondolatait. Leírja, h hogyan szakítják el a 9 éves kislányt és nővérét a családjától, majd a nővérétől. Továbbá, h miket kell kiállni egy gyereknek míg valaki a "szárnyai alá nem veszi".
Mivel még nagyon elöl járok most többet nem is írok majd idővel még...majd XD

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése