2010. január 17., vasárnap

Vége...a BKV sztájknak!

Én azt jósoltam, h szerdáig biztosan nem egyeznek meg, de hát tévedni emberi dolog...XD
De így jobb is végre nem kell azon "aggodalmaskodnom" , h hogy érek be a suliba.
"A mama azt mondta, hogy minden nap történnek csodák, nem mindenki hiszi el, de történnek, az biztos." Forest Gump
Ez az idézet igaz a sztrájkra is és egyéb sok mindenre, de ebbe most nem mennék bele.

Már régóta (kb december) írok egy történetet. Egészen jól haladtam a mai napig, de ma megtorpantam, mert nem akarok sablonos dolgokat írni, de most nem jött volna más. Én vmi egyedit akarok csak ahhoz ihlet kellene, ami most sztem éppen nyaral, ami most éppenséggel nem jó :S
Ezt mondjuk nem tom mért volt jó leírni, csak gondoltam így esetleg megszáll az épp nyaraló ihletem, de ez nem jött be. De majd legközelebb. Éljen a pozitív hozzáállás! Amíg meg nem hal. XD

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése