2010. január 20., szerda

HAPPY BIRTHDAY AOI-sama!!!!

Nah ma van az egyik kedvenc bandám a the GAZETTE egyik gitárosának születésnapja. Ma töltötte ill. tölti be a 31-et. Hát mondjuk én nem nézném annyinak, de megesik az ilyen. Nya Ő itt Aoi és mint említettem ma szüli napos. Így tehát ezúton - bár tudom, ezt soha nem fogja elolvasni, de én mégis - szeretnék Neki
BOLDOG SZÜLETÉSNAPOT KÍVÁNNI!!


És itt egy idézet Neki:


"Ne csak az éveidet számold, hanem úgy élj, hogy az éveid számítsanak."

A mai nappal kapcsolatosan nem történt semmi,, kivéve, h pénteken bizonyítván osztás... : ( : S Ezek úgy mindig kimaradhatnának az életemből... de hát ez sajnos nem lehetséges. Bár z egyik tanárom szerint a félévi jegyek nem is számítanak, csak pillanatnyi állást mutatnak. Ezt tavaly és tavaly előtt benyögtem anyámnak és úgy le ordított, mint annak a rendje. De szerintem azért idén is megpróbálom... XD Hátha egyszer bejön

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése