2010. január 19., kedd

orvosok... : /

Huh, ma ismét orvosnál voltam azzal az indokkal, h október óta fáj a bal csuklóm+alkarom+a fél kézfejem. Már vagy ötödször hívtak vissza, de eddig még nem csináltak vele semmit, de MA, ma elküldtek valamilyen ultrahangos kezelésre, amire persze be kell jelentkezni, így hát pénteken se megyek suliba. XD
Az egészbe az a szar, h ilyen merevítőt kell hordnom és abban nem mozog a csuklóm és így sokkal nehezebb minden. Felírt az orvos ilyen XILOX granulátumot, amitől elvileg jobb kellene, h legen de nagyon nem segített rajtam. Pedig már 2 hete szedem napi 2x.


A könyv amit most olvasok (SOHA NE ÖLJ...) nagyon tetszik. Egész nap -kivéve mikor az orvosnál dekkoltam- ezt olvastam. Nagyon tetszik. Még soha nem olvastam krimit/horrort, de ezentúl lehet, h gyakrabban fogom ezt tenni. Nem tudom, most vhogy bejön ez a stílus. Bár nem tudom. Lehet, h egy Stephen Kinggel mégy nem próbálkoznék... De végül is ki tudja?

És végül egy idézet:

"Néha nincsenek szavak, vagy okos idézetek arra, hogy az ember pontosan leírja, mi történt aznap. Van úgy, hogy egy nap egyszerűen csak véget ér."



Kezdem azt észre venni, h egyre jobban belejövök ebbe a blogolgatásba...Csak nem, van hozzá tehetségem?? XD


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése