2010. január 18., hétfő

A hétköznapokat csak azért teremtették, hogy az ember a vasárnap unalmát kiheverje.

Hát ahhoz képest, h még csak hétfő, holnap nem megyek suliba XD orvoshoz kell mennem, bár nem tudom melyik a jobb. :S

Ma végre el lett döntve, h mikor megyünk a CSI:-ra. Eme nemes dátum, pedig nem más, mint Péntek. Kíváncsi vagyok, milyen lehet. Hallottam már a kiállításról jót és rosszat is, de nekem így leírás alapján jónak tűnik.

Végre kölcsön kaptam azt a könyvet, amit már régen szerettem volna elolvasni, de nekem nem volt ill. nincs meg. Pontosabban, akitől kölcsönkaptam, Nála láttam először és megtetszett. John Sandford: SOHA NE ÖLJ… Végül is elég durvának hangzik, de nem az. Bár, ötödik fejezetnél tartok már eléggé kemény dolgok is voltak benne. Na jó nem kell megijedni nem durvák, csak fogalmazzunk úgy, h durvácskák. Nah de ha befejezem úgy is leírom róla a véleményem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése