2010. április 22., csütörtök

:D *bazinyagyvigyor*

Ma végre megjött a papír, h lehet menni kivenni a pénzt! :D Holnap meg is érte anyu...
Ma írtunk töriből, meg bioszból, meg 10 percest ikezből. A töri full egyes lesz, a biosz talán kettes, az ikez meg sztem lesz egy hármas-négyes. Ma a bátyus bent volt krisztikémél, mikor mentem be, szal tök jó volt. Felvettem bátyám lányát msn-re, de nem volt vmi tartalmas beszélgetés, amit lefolytattunk. Megcsináltam annak a hülye angol tanárnak a "My dream house" ppt-t. 6 dia lett. Elégedjen meg vele.
Ééés ma vettem Anime-stars magazint, amiben van LM.C poszter :D :D :D :D :D :D :D
Kiírtam msn-re: ...Ha valamivel a megszokottnál később érek haza, ingyen cirkusz a szomszédoknak kezdődik a vita.... Erre bátyám megkérdezte,h áll a bál? Mondtam neki, h most épp nem...
Belinkeltem neki a drámaversenyünket, erre azt mondta rá, h nagyon kaki! De bejön neki az egyik csaj... -.-" Tipikus Bátyus...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése