2010. április 18., vasárnap

Futás... 3,5 km O.o

Huh, hát a tegnapról annyit, h befestettem a nővérkém haját és...... kifejezetten JÓ lett. *most nagyon büszke magára XD*
A máról meg annyit, h lefutottam 3,5 km-t. Igen annyit. És nagyon jól esett. Kaptam tök faszájos. Bár volt benne némi gebasz... Mikor befizettük 2 L és 2 M méretűt kértünk. Azt is kaptunk, de az M-es nagyobb volt mint az L-es.... O.O De hogy ezt hogy, arról fogalmam sincs... Nah, mind egy, mert meg tudtuk oldani. 7 perc 12 mp volt míg elértünk a rajthoz -.-" Így 22,98 kor értem be, mert eredetileg 30,10, de mínusz a 7,12 az egyenlő 22,98. Sztem nagyon jó időt futottunk. Ill futottam XD.... A ksi egówoman XD :D
Mikor haza értem anyám úgy lebaszott, h mi az, h nem telefonáltam neki?! Dik, ezen úgy felhúztam magam, h a az hihetetlen. Dik, de tudta, h mi lesz a hétvégén, mit pattog, h nem itthon voltam? Egy szava sem lehet, mert mielőtt szombaton elmentem az egész házat kitakarítottam, és rendet hagytam a szobámban is. Sztem csak nem bírja elfogadni, h kezdek felnőni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése