2010. április 29., csütörtök

Kedd - Szerda - Csütörtök....

Hát kezdjük az elején, ergo a Keddel.
Nem kifejezetten sok minden történt. Voltam nővéremmel vásárolni, meg a szemészeten. Mind a kettő szememre - 0.5 dpt-ás szemüveg kell. Meg sem érte elmenni, ilyen kicsi szemüveg miatt... XD Vettünk 2 melltartót, egy felsőt, és holnap a bátyussal megyek ki az Asia centerbe cipőt venni. Este meg fincsi pizzát burkoltunk. :D És a villamosról láttunk egy Shelby-t is XD XD XD

Szerda

Basszus, ma sík ideg voltam. Kihúztuk a számokat, h ki hányadik lesz a kisérettségin. 33-ból sikerült a 27-est húznom. Basszus, benne akartam lenni az első 12-be! Jah, és azért kellett ma húzni, mert csütörtökön nem lesz a Barbika. De az azért odabaszott, h a Gy. Nikivel csinálták a számokat, és Ők ketten előre kihúzták maguknak, h hányadikok akarnak lenni. Ez idegesített a legjobban. Hülye kis ribancok, mind a ketten. Ott izéltem, h milyen szar már, h 27-ik vok, erre Ildikó beszól ilyet, h nem tudja mit sír a szám, mert Ő az utcsi. Hát én itt azt hittem, h megütöm a gyereket.
A Bátyussal viszont jó volt vásásrolni. A gatyót gyorsan megvettük, csak a cipőt húztuk el nagyon, mert megtetszett egy kék-kockás, de csak 36-os volt, és végig néztük az egész Asia centeret, de csak az az egy db volt. Tiszta agyrém.
A BARCA meccsről inkább nem beszélnék, mert eléggé fájó ponton érint a dolog.... :'(

Csütörtök

Ma ilyen kis semmilyen nap nem volt. Tiszta lightos volt. Anyci kiakadt, h vasárnap meek dolgozni, de nem tud érdekelni. Kell a plusz pénz, csóró vok, na!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése