2010. április 12., hétfő

Sunyi dögök... :D

Fizika óra után alá írattam a pluszaimat, és mikor a büdi ki akart menni a teremből, még visszaszólt, h pénteken röpi lesz a számolásokból. :D hihi meilndával úgy döntöttünk, h senkinek nem mondjuk el, csak katiéknak :D:D:D:D jól nyomjuk mi?

Szombaton volt a spanyol foci vmi rangadófél, és BARCA - Real meccs volt Természetesen a BARCA nyert 2-0ra. Messi lőtte az egyiket. Hát ige, aki tud az tud...XD

Ma írtunk angol TZ-t, az egyszerű múltból. Sztem olyan szokásos lesz.

Ma nagy elhatározásra jutottam. Elmegyek szemészetre. Hát igen, nehéz volt meghozni ezt a nagy és súlyos döntést, de ez van. Csak tudni kéne, mikor van szemészet. Mivel most neten nem találtam, vmelyik nap kéne oda elmenni, és bejelentkezni. Bár az mondjuk kérdéses, h mikor lenne kiváltva a szemcsim, mert anyámék csórók... De lehet, h azt is támogatja az egészségpénztár, bár anyám már így is pattog, h nem tud magának cipőt venni.... NAh, szóval lényeg az, h elmegyek szemészetre.

MA vihettem nővcsimékhez a hajvasalóm, mert az ővé elromlott, és így nem tud hajat vasalni. De ki vok én, h megakadályozzam ebben? Így felvittem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése