2010. április 26., hétfő

Hétfőőő

Ma tesin tiszta kész voltam. Az a hülye nő, olyanokat talál ki a hulla hoppal, h az vmi röhej. Youtube-on talált ilyen videókat és nekünk is azokat kell megcsinálni. De basszus, azt nem veszi figyelembe, h azok az emberek, kb 3 hónapos koruk óta karikáznak...IDIÓTA!!!! Ma este kerestem ilyen videókat, de olyat, ami KÖNNYŰ. Ma tesin egész sokat beszéltem a nagyobbik Júliával.
Enyhe izomlázam van a tegnapi kötelezés miatt. De nem zavar, sőt jól is esik.
Holnaptól egész csütörtökig nem leszek itthon XD Anyu már teljesen kész van miatta. Nemhogy örülne neki... LoL.
Megbeszéltem ma Katival, h csütörtökön elmegyünk megvenni a PC-t, de rájöttem, h akkor jövök haza, és nekem semmi kedvem egy sport táskával piercinget venni. Így ez marad jövő hétre.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése