2010. április 5., hétfő

Támad a nagy és gonosz locsolószörny

Ma mire keltem hajnali 7:25-kor?? NA mire?? Csak nem arra, h sógorom ront be a szobámba, mire felijedek? De pontosan erre. Felijedtem, erre Ő elhadart valami locsoló versikét, utána fogta a sprajét, és kb 3 percig nyomta a nyakamra. Persze, h nem jött be az illata -.-" Nyah, mind egy. Erre a megrázó eseményre rá, kb 5 percre kivánszorogtam a fürdőbe, és rendbe szedtem magam, majd visszafeküdtem. De sajnos nem tudtam rendesen visszafeküdni, mert, ugye nem akartam mindent bebüdösíteni, és a vízilovamra feküdtem rá, arra is csak félig... Persze, h nem tudtam visszaaludni. :S Kb erre az incidensre fél órára rá kitápászkodtam az ágyból. Nővéremék a másik szobában úgy úszták meg ezt a fajta ébresztési módot, h sztem tudat alatt tudták mire készül sógorom, és direkt fejükön a takaróval aludtak. Mikor már mindenki fent volt, támadott Papám. Én ilyenkor miért nem vagyok láthatatlan??! De Ő legalább volt olyan kedves és elfogadta az enyhe erőszakkal rátukmált jó illatú parfümömet. Bár én még sógorom esetében jól jártam, mert nővéremék sztem rosszabbat kaptak :D Ezután semmi kül nem történt. Nővéremék leléptek - hála az égnek.
D.u. beszélgettem Nikkával is . Szinte az egész délutánt végig msn-eztük. Felrakta a ficem + kiírta szavazásra, h legyen e folytatása. Eddig 9-ből 8 folytatást akar. :/ De sztem a már erőltetett lenne, v nem is tom. Azt akkor kellett vna hozzá írni. Miközben dumáltunk eléggé perverz énjeink is előjöttek. Szegény Ruki és Reita.... :D *sugyi-perverz vigyor* Megmutattam neki a Akamés ficemet is. Fel akarta tenni az oldalra, de mondtam neki, h nem kell. De tényleg, hogy néznek ki egy JRockos oldalon egy JPopos történet? HÜLYÉÉÉN!
Basszus, ma döbbentem rá, h holnap után szünet vége, és még egy betűt nem tanultam, pedig mindjárt kis érettségi + TZ irodalomból csütörtökön. Jó egy TZ-t előbb megírok, mint egy kis érettségit, de akkor is, azt is át kéne nézni.... Talán holnap. Bár, sztem nem lesz abból semmi :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése